El Ministro de Defensa Nacional, Gral Ej (R) Óscar González, acompañó al Excelentísimo Señor Presidente de la República, Don Santiago Peña, en la Ceremonia de Izamiento del Pabellón Nacional y entonación del Himno Nacional Paraguayo en el Palacio de López, en honor al 487° Aniversario de la fundación de la Ciudad de Asunción.
En tributo a este evento tan significativo, el Comando del Artillería del Ejército ejecutó el saludo protocolar con la Salva de 21 cañonazos.
________________________________________________________________________________________________________________
Motenondehára omoirûkuri Paraguái Mburuvichavetépe, Asunción Ñemoheñói Ñemomorâ tembiapópe
Tetâ Paraguái Ñangareko Motenondehára, Gral Ej (R) Óscar González, omoirûkuri Paraguái Mburuvichavete, karai Santiago Peña-pe, Ñane retâ Poyvi Jehupi ha Purahéi guasu ñemotenonde tembiapópe oñembohekóva tenda Palacio de López-pe, oñemomorâvo 487-ha Tavusu Asunción Ñemoheñói ára rehegua.
Tembiapo oñemomba’e rekávo, Artillería del Ejército Guarini Aty, omoakâ momaiteiteéramo 21 mbokaguasu ñembopúre.